سفارش تبلیغ
صبا ویژن

سفارش آنلاین عسل طبیعی و درجه یک از روستایی

یکی از مهمترین دغدغه‌های افراد هنگام خرید عسل اطمینان از طبیعی و اصل بودن آن است. این در حالی است که بیش از 80 درصد از عسل موجود در بازار از نوع تغذیه‌ای است یعنی اینکه زنبور به جای این که از شهد گل تغذیه کرده باشد با آب و شکر تغذیه شده است.

متاسفانه تشخیص این نوع عسل ها از عسل طبیعی و خام برای مصرف کننده‌ی خانگی تقریبا غیر ممکن است چون از همه نظر شبیه به هم هستند.

واقعیت این است که برای اطمینان از خرید عسل اصل تنها دو راه وجود دارد. اولین و مهمترین آن خرید از یک زنبوردار یا فروشنده معتمد است و دوم اینکه عسل در یک آزمایشگاه معتبر مورد آزمایش قرار بگیرد.

پس اگر در بین آشنایان و اقوام خود کسی را می‌شناسید که زنبوردار است و به او اطمینان دارید شاید بهترین گزینه برای تهیه عسل همین شخص است. کسی که به شما اطمینان دهد که زنبورها تنها با شهد گل تغذیه شده‌اند و در زمان تولید عسل هیچگونه تغذیه ‌ای به آنها داده نشده است.

راه دوم یعنی آزمایش عسل نیز یک گزینه مطئمن برای شناسایی عسل طبیعی است. اما این روش هم برای مصرف کننده خانگی بسیار گران تمام می‌شود. به عنوان مثال آزمایش یک نوع عسل در یک آزمایشگاه خوب در حال حاضر هزینه ای بین 250 تا 400 هزارتومان دارد که برای یک مصرف کننده خانگی به صرفه نیست.

بهترین راه حل خرید عسل طبیعی

از آنجایی که همه افراد دوست یا فامیلی ندارند که از طریق آنها اقدام به خرید عسل طبیعی کنند و همچنین آزمایش عسل نیز برای بیشتر افراد از نظر اقتصادی به صرفه نیست پس راهکار چیست.

در این شرایط شاید بهترین و مطمئن‌ترین راهکار برای اطمینان از طییعی بودن عسل، خرید از یک مجموعه مطئمن است که اقدام به آنالیز و آزمایش عسل ها کند.

ما در مجموعه روستایی با شناسایی زنبورداران مورد اعتماد که سال‌ها آنها را می‌شناسیم و همچنین انجام آزمایش بر روی آنها سعی داریم تا فرآیند خرید عسل طبیعی را تا حد امکان برای افراد آسان کنیم.

شما می‌توانید با خرید از مجموعه روستایی این اطمینان را داشته باشد که عسل طبیعی و کاملا خالص به دست شما می‌رسد و شما می‌توانید تا 5 روز بعد از دریافت در صورت نارضایتی آن را مرجوع کنید.

عسل خام بهترین نوع عسل

ما همواره تاکید داریم تا افراد اقدام به خرید عسل خام کنند چون این نوع عسل است که تمامی خواص عسل را در خود دارد. عسل خام به عسلی گفته می‌شود که حرارت ندیده باشد و فیلتر هم نشده باشد و درست به همان شکلی که از کندو برداشت می‌شود به دست مشتری برسد.

این نوع عسل‌ها معمولا بعد از مدتی شکرک می‌زند (رس می‌بندد) اما عسل‌هایی که درب مغازه‌ها وجود دارد به علت حرارت بالایی که به آنها داده می‌شود تقریبا تمامی خواص خود را از دست می‌دهند و به همین دلیل هرگز هم شکرک نمی‌زنند.

پس اگر شما هم به دنبال خواص بی‌نظیر عسل هستید پیشنهاد ما این است که حتما عسل را به صورت خام تهیه کنید.